57. izdanje International Broadcasting Conventiona (IBC), jednog od vodećeg globalnih događaja za medijsku, zabavnu i tehnološku industriju je za nama.
Od 13. do 16. rujna 2024. u Amsterdamu, više od 43 tisuće posjetitelja je imalo prilike vidjeti vodeće kompanije na tržištu i dobiti uvid u najnovije trendove, izazove i tehnologije.
Ključne teme koje su dominirale ovogodišnjim IBC-om:
- Umjetna inteligencija: Transformativni utjecaj umjetne inteligencije na industriju
- OTT i Streaming: Najnovije strategije za uspjeh u licenciranju i distribuciju sadržaja
- Cloud: Tehnološke inovacije za OTT i broadcasting infrastrukturu
- Povezana tehnologija: Redefiniranje broadcastinga sinergijom IoT, 5g i pametnih uređaja
- Adtech: Učinkovitije povezivanje oglašivača i publike
- Imerzivna tehnologija: Otvaranje novih dimenzija za gledatelje korištenjem VR (Virtualne stvarnost), AR (proširene stvarnosti) i MR (mješovite stvarnosti)
Kao i prošlih godina, CS tim je bio prisutan kako bi potencijalnim klijentima prezentirao naše već prepoznate proizvode i usluge u području broadcastinga i OTT-a.