Oracle CX Cloud servisi
Oracle Customer Experience (CX) je zaokružen skup integriranih, „best in class“ rješenja u oblaku koji prati i vodi kupca na svojem putu od potencijalnog interesa pa sve do lojalnog kupca. Oracle CX uključuje kompletnu ponudu od višekanalnog marketinga, prodaje, podrške do e-trgovine i specifičnih industrijskih CX rješenja. Sa toliko obuhvatnim popisom rješenja, Oracle ima globalno najkompletniju ponudu za tvrtke koje žele ostvariti poslovanje u oblaku.
Naša ekspertiza u CRM-u, koji ima ključnu ulogu u CX strategiji organizacije, nam omogućuje da vam, kao partner od povjerenja, možemo pomoći u zadovoljenju i premašenju potreba i očekivanja današnjeg kupca.
Jezgro naše CRM i CX ekspertize uključuje slijedeća područja:
- Višekanalni marketing i kampanje
- Upravljanje prodajnim interesima i prilikama
- Katalog proizvoda, ponude i narudžbe
- Efikasno Upravljanje prodaje
- Korisnička podrška
- Upravljanje partnerima
- Terenska podrška
Oracle Siebel CRM usluge
Oracle Siebel je najkompletnije on premise CRM rješenje na tržištu za srednje i velike tvrtke.
Obuhvaća sve interakcije kupca preko svih dodirnih točaka s organizacijom kao što su marketing i lojalnost, generiranje prodajnih prilika, prodaja, prodajne ponude i narudžbe, portfolio produkata i ugovori, korisnička podrška, terenska podrška i partnerski kanali. Oracle Siebel je jedinstveno rješenje na tržištu glede dubine i širine ugrađenih najboljih praksi za pojedine industrije, praktički neograničene skalabilnosti te mogućnosti prilagođenja specifičnim funkcionalnim i integracijskim potrebama.
Recentno izdanje Siebela sadrži potpuno novo korisničko sučelje, tzv. Open UI, koje se zasniva na najmodernijim otvorenim web tehnologijama kao što su HTML5 i jQuery.
Ključni benefiti Open UI-a su:
- Intuitivna navigacija, interaktivnost pri unosu i validaciji podataka što vodi boljem prihvaćanju od strane korisnika
- Jednostavna mogućnost integracije sa organizacijskim internim i vanjskim portalima, aplikacijama i sustavima
- Neograničene mogućnosti konfiguracije i prilagodbe prema specifičnim potrebama i scenarijima korištenja
- Nativno sučelje za tablete i pametne telefone putem tzv. web responsive dizajn
Kao prvi certificirani i specijalizirani Oracle Siebel Partner, s iskustvom u osmišljavanju i provedbi složenih projekata CRM transformacije, možemo vam ponuditi kompletnu CRM uslugu:
- Strategija – možemo vam pomoći u analizi postojećeg iskustvenog doživljaja vaših kupaca te definirati put kojim bi, kroz usvajanje novih sposobnosti, ostvarili kvalitativni odmak od konkurencije
- Ubrzana implementacija kompletnog portfolia Oracle Siebel rješenja – koristeći pristup rane realizacije benefita sa vlastitim akceleratorima za implementaciju i integraciju
- Poboljšanja i nadogradnje – koji vam omogućuju maksimalnu dobit iz vaše investicije u Oracle tehnologiju
- Upravljanje vašim sustavom – nudimo usluge poslužitelja te kompletnog upravljanja i administracije vašeg CRM sustava.