
Next generation enterprise mrežna rješenja
Mrežna infrastruktura kostur je bilo kojeg IT sustava i neophodna je za njegov pouzdani i postojani rad. Ključna funkcija mrežne infrastrukture je stabilnost, pouzdanost te osiguranje potrebnih performansi izvedbe. Za izgradnju stabilne i pouzdane infrastrukture potrebno je detaljno poznavanje korištene mrežne opreme i tehnologija te iskustvo u projektiranju i izvedbi mrežnih rješenja.
U CS-u imamo dugogodišnje iskustvo u projektiranju, implementiranju i održavanju složenih mrežnih infrastrukturnih sustava temeljenih na najnovijim tehnološkim dostignućima renomiranih proizvođača mrežne opreme Cisco, Juniper….
CS-ov projektni tim sastavljen od visokoobrazovanih inženjera koji posjeduju najcjenjenije industrijske certifikate kao što su Cisco CCIE i CCNP, garancije aktualnog poznavanja tehnologija na vrhunskoj razini.
CS nudi usluge projektiranja i implementacije korporativnih mrežnih sustava na jezgrenoj, distribucijskoj i pristupnoj razini s naglaskom na sigurnost pristupa korporativnoj mreži. Osim klasičnih mrežnih rješenja nudimo i rješenja projektiranja i implementacije SDN (Software Defined Networking) mrežnih sustava i mrežnih sustava upravljanih iz Cloud okruženja.

Multiservisne mreže
Multiservisne mreže su okosnica i temelj koji podržava kompletni IP svijet a kao rezultat implementacije podržavaju i svijet novih tehnologija. Infrastruktura multiservisne mreže se konstantno mijenja ali u suštini ostaje IP transport preko kojega se realiziraju razni servisi što omogućuje smanjenje kaptialnih troškova prilikom aktiviranja novih servisa jer koriste postojeću opremu. Sa razvojem tehnologije raste i potreba za sve većim i većim brzinama na razini transporta mreža nove generacije gdje se sada koriste brzine od 100G a u planu su implementacije sa brzinama od 400 i 800G.
U CS-u imamo visoko-certificirane stručnjake, inženjere i konzultante sa višegodišnjim iskustvom na dizajniranju, planiranju i implementiranju nekih od najzahtjevnijih multiservisnih mreža prisutnih u regiji. Kroz razne projekte pratimo razvoj multiservisnih mreža sa sljedećim izazovima:
- Rast brzina transportne infrastrukture preko 100G
- Osiguranje sigurnosti i stabilnosti kompleksnih multiservisnih mreža
- Korištenje najnovijih standarda transporta u srži mreže uz Segment routing i MPLS kao vodeće tehnologije multiservisnih mreža nove generacije
- Integracija servisa sve do podatkovnih centara i virtualnih mrežnih servisa poput NSX-a putem BGP EVPN i MPLS L3VPN integracije

Sigurnost pristupa mreži
Kontrola pristupa mreži dio je sveobuhvatne sigurnosti komunikacijske infrastrukture. Kontrolom pristupa mreži osigurava se provjera krajnjeg korisnika prije povezivanja na mrežu, bilo da se radi od povezivanju žičanim putem, povezivanju bežičnim putem ili povezivanju preko VPN-a.
Kontrolu pristupa mreži moguće je implementirati na nekoliko načina i obavljati više provjera – provjeru korisnika i provjeru krajnjeg uređaja, provjeru pripadnosti imenskom servisu (npr. Microsoft Active Directory) te provjeru stanja krajnjeg uređaja (prisutnost lokalnog antivirusa, stanje zakrpi OS-a i slično).
Na temelju provjera moguće je odrediti politiku koja će se primijeniti – omogućavanje potpunog pristupa mreži, omogućavanje ograničenog pristupa mreži (npr. samo pristup Internetu) ili potpuno onemogućavanje pristupa mreži.
CS nudi vodeća rješenja na području sustava za kontrolu pristupa mreži.

Kolaboracijski sustavi
Kolaboracijskim rješenjima CS konsolidira tradicionalne poslovne komunikacijske sustave koristeći unificiranu, skalabilnu i visoko dostupnu platformu koja objedinjuje IP glasovnu komunikaciju, video sastanke visoke kvalitete, mobilnost korisnika te razmjenu instant poruka.
Navedena kolaboracijska rješenja podržavaju hibridni radni prostor neovisan o lokaciji korisnika te mogu biti realizirano pojedinačno kao servis u oblaku ili servis na lokaciji tvrtke, odnosno može se primijeniti kombinirana realizacija servisa zadržavajući jednak doživljaj i funkcionalnosti kolaboracijskih servisa.
Kao dodatni element kolaboracijskim servisima CS nudi korisničke aplikacije i komunikacijske uređaje koje integriramo s multimedijskim rješenjima. Portfolio korisničkih uređaja uključuje osobnu desktop opremu kao što su aplikacije za pametne telefone i računala, IP telefone te video konferencijsku opremu pogodnu za konferencijske dvorane različitih proporcija.
Kolaboracijska rješenja podržavaju aktualne sigurnosne protokole sukladne s ključnim industrijskim certifikatima što CS ponudu čini pogodnom za tvrtke različitih poslovnih profila te tvrtke sa značajkama kritične infrastrukture.
Licenciranjem zasnovanim na modelu pretplate omogućava se jednostavna realizacija kolaboracijskih servisa sukladno aktualnim potrebama poslovanja.

Kontakt centri
CS pomaže organizacijama da izgrade kontakt centar po mjeri – dizajniramo, implementiramo i optimiziramo svaku fazu, kako bi korisničko iskustvo bilo na vrhunskoj razini, uz fleksibilna rješenja (cloud, on-premise ili hibridna).
Okosnicu ponude čini Cisco Webex Contact Center rješenje koje pruža napredno, cloud-bazirano rješenje za kontakt centre, koje objedinjuje sve ključne komunikacijske kanale na jednom mjestu, s pametnim usmjeravanjem svakog korisnika najprikladnijem agentu, u stvarnom vremenu i bez potrebe za on-premise PBX infrastrukturom no ista može biti integrirana u bilo koji on-premis PBX ili poslovni segment po zahtjevu korisnika.
Platforma omogućuje:
- Višekanalnu komunikaciju s korisnicima – glasovne pozive, e-mail, chat i društvene mreže (WhatsApp i Facebook Messenger), gdje god se oni nalazili,
- Opciju povratnog poziva za korisnike kada su agenti zauzeti, čime se pokazuje poštovanje prema njihovom vremenu,
- Automatizirane outbound kampanje za prodaju ili informiranje, prilagodljive specifičnim ciljnim skupinama.
- Integraciju s postojećim sustavima za lakšu usklađenost i prijelaz na novo rješenje
- Brzu Implementaciju – No-Code/Low-Code tehnologija omogućava prilagodbu i pokretanje bez dugotrajnog razvoja
Nadalje, Cisco Webex Contact Center osigurava neprekidno praćenje i optimizaciju korisničkog iskustva kroz:
- Dinamički tok poziva i personaliziranu uslugu putem sustava za praćenje korisničke aktivnosti i interakcije, čime se omogućuje kraće čekanje i veće zadovoljstvo korisnika
- Napredno upravljanje radom kontakt centra, koje omogućuje brzo prilagođavanje novim izazovima i situacijama,
- Nadzor i podršku supervizora kroz live monitoring i coaching,
- Telefonske i digitalne ankete zadovoljstva korisnika,
- Snimanje i analizu poziva za kontinuirano poboljšanje kvalitete razgovora,
- Sustav izvještavanja i analitike koji omogućava donošenje informiranih odluka u stvarnom vremenu
- Alati za evaluaciju rada kontakt centra i učinkovitosti procesa omogućuju brzu optimizaciju i kontinuirani napredak poslovanja
S ovakvom tehnologijom, vaši agenti postaju više od korisničke podrške – postaju vaša kompetitivna prednost.
Za korisnike kritične infrastrukture i one koji žele kontrolu IT resursa podržavamo konzultacije, implementaciju, integracije i održavanje on-premise Cisco kontakt centra portfolia.