
CS pomaže organizacijama da izgrade kontakt centar po mjeri – dizajniramo, implementiramo i optimiziramo svaku fazu, kako bi korisničko iskustvo bilo na vrhunskoj razini, uz fleksibilna rješenja (cloud, on-premise ili hibridna).
Okosnicu ponude čini Cisco Webex Contact Center rješenje koje pruža napredno, cloud-bazirano rješenje za kontakt centre, koje objedinjuje sve ključne komunikacijske kanale na jednom mjestu, s pametnim usmjeravanjem svakog korisnika najprikladnijem agentu, u stvarnom vremenu i bez potrebe za on-premise PBX infrastrukturom no ista može biti integrirana u bilo koji on-premis PBX ili poslovni segment po zahtjevu korisnika.
Platforma omogućuje:
- Višekanalnu komunikaciju s korisnicima – glasovne pozive, e-mail, chat i društvene mreže (WhatsApp i Facebook Messenger), gdje god se oni nalazili,
- Opciju povratnog poziva za korisnike kada su agenti zauzeti, čime se pokazuje poštovanje prema njihovom vremenu,
- Automatizirane outbound kampanje za prodaju ili informiranje, prilagodljive specifičnim ciljnim skupinama.
- Integraciju s postojećim sustavima za lakšu usklađenost i prijelaz na novo rješenje
- Brzu Implementaciju – No-Code/Low-Code tehnologija omogućava prilagodbu i pokretanje bez dugotrajnog razvoja
Nadalje, Cisco Webex Contact Center osigurava neprekidno praćenje i optimizaciju korisničkog iskustva kroz:
- Dinamički tok poziva i personaliziranu uslugu putem sustava za praćenje korisničke aktivnosti i interakcije, čime se omogućuje kraće čekanje i veće zadovoljstvo korisnika
- Napredno upravljanje radom kontakt centra, koje omogućuje brzo prilagođavanje novim izazovima i situacijama,
- Nadzor i podršku supervizora kroz live monitoring i coaching,
- Telefonske i digitalne ankete zadovoljstva korisnika,
- Snimanje i analizu poziva za kontinuirano poboljšanje kvalitete razgovora,
- Sustav izvještavanja i analitike koji omogućava donošenje informiranih odluka u stvarnom vremenu
- Alati za evaluaciju rada kontakt centra i učinkovitosti procesa omogućuju brzu optimizaciju i kontinuirani napredak poslovanja
S ovakvom tehnologijom, vaši agenti postaju više od korisničke podrške – postaju vaša kompetitivna prednost.
Za korisnike kritične infrastrukture i one koji žele kontrolu IT resursa podržavamo konzultacije, implementaciju, integracije i održavanje on-premise Cisco kontakt centra portfolia.